0 Replies Latest reply on Sep 10, 2018 2:02 AM by CegekaSolutions

Record installation settings  de/eng

CegekaSolutions Rookie

Hello,

I have a problem creating the mst file. I am trying to create a new MSI package, at the end of the wizards I go to record to open the Record installation settings wizard. If I click through here then I get the end Execution failed. Unfortunately I get that with every MSI.

I am currently the only one here who deals with the tool the colleagues who have the former care, there is no longer so therefore I can not ask anyone on the spot. Does anyone have an idea here?

In general, I'm a complete beginner when it comes to DSM.

Hallo,

ich habe ein Problem beim erstellen der mst Datei. Ich versuche ein neues MSI Packet zu erstellen, am Ende des wizards gehe ich auf aufzeichnen damit sich der Record installation settings wizard öffnet. Wenn ich mich hier dann durchklicke erhalte ich am Ende Execution failed. Leider bekomme ich das bei jeder MSI.

Ich bin derzeit der einzige hier der sich mit dem tool auseinander setzt die Kollegen die das Früher betreut haben gibt es leider nicht mehr somit kann ich niemanden vor Ort fragen. Hat denn hier jemand vielleicht eine Idee.Im allgemeinen bin ich kompletter Anfänger was DSM angeht.errormsg.PNG